Dealer
Bardak Motor
Vanzator pe site din 2018
Localizare vanzator
Soseaua Bucuresti Domnesti nr 29 - la 900 m de Sos - 077060 Clinceni, Judet Bucuresti - Ilfov (Romania)
Vezi localizarea pe harta
Detalii
- Oferit de
- Categorie
- Marca
- Model
-
Anul fabricatiei
2020
-
Kilometraj
1 km
-
Capacitate cilindrica
1 050 cm3
-
Putere
106 CP
- Transmisie
- Combustibil
- Caroserie
- Culoare
- Vopsea metalizata
- Vopsea nemetalizata
- Vopsea mata
- Se emite factura
-
Garantie dealer (inclusa in pret)
24 luni
- Fara accident in istoric
- Stare
Dotari
- ABS
- Controlul tractiunii (ASR)
- Alarma
- Controlul stabilitatii (ESP)
- Imobilizator electronic
Descriere
Propulsorul V-Twin la 90° DOHC, de 1037 cmc, răcit cu lichid a fost îmbunătățit și mai mult. Acum, respectă normele Euro 5, în timp ce dezvoltă o putere de 79,0 kW/8500 rpm, dar consumul a rămas scăzut (4,9 l/ 100 km). De asemenea, există și o versiune de 35 kW, conformă cu European Driving License Directive (un sistem de „acces progresiv“, care însemnă că un motociclist are nevoie de experiență pe o motocicletă mai slabă înainte de a trece la una mai puternică). Motorul scoate un sunet grav la turații joase, dezvoltă un cuplu liniar și puternic în intervalul mediu și livrează puterea maximă în gama de turații înalte, cu o funcționare lină. Rafinatul propulsor îl va ajuta pe pilot să se bucure de motocicletă indiferent de situație, pe străzi urbane și șosele rurale, pe serpentine, pe drumuri de pământ sau pe autostrăzi.
Noul cruise control păstrează viteza setată, astfel încât pilotul nu trebuie să acționeze accelerația, fapt care, pe distanțe lungi, reduce oboseala. Noul model dispune de o serie de tehnologii, precum accelerația ride-by-wire și noul ECM, care fac ca sistemul cruise control să fie ușor de folosit. Viteza de croazieră poate fi setată în intervalul 50–160 km/h, în treapta a patra sau superioară.
Sistemul Low RPM Assist monitorizează și mărește automat turația la ralanti atunci când se pleacă de la semafor sau se merge încet. Folosind accelerația electronică este posibil un control și mai fin. Sistemul face mai ușoara plecarea de pe loc și manevrarea în traficul dificil și în parcările aglomerate.
Ușorul și rezistentul cadru twin-spar din aluminiu turnat are o rigiditate optimă pentru stabilitate și manevrabilitate. Bascula din aluminiu contribuie și ea la obținerea stabilității și manevrabilității deosebite
Sistemul de control al tracțiunii actualizat îi permite pilotului să conducă motocicleta cu mai multă încredere, indiferent de condițiile de drum, cu mai puțin stres și mai puțină oboseală. Controlul tracțiunii are trei moduri de lucru, pentru diverse condiții de drum sau în funcție de preferințele pilotului și poate fi decuplat. Sistemul de control al tracțiunii monitorizează continuu viteza roților, poziția clapetei de accelerație, poziția arborelui cotit și treapta de viteză. Ori de câte ori detectează o patinare a roții, sistemul controlează rapid livrarea puterii motorului, modificând timpii de aprindere și admisia de aer.
Tip Motor:
4 timpi, 2 cilindri, răcit cu lichid, DOHC, 90° V-twin
Consum*:
4.9 L / 100 km
Emisii CO2*:
115 g / km
Alezaj × Cursă:
100 mm x 66 mm
Cutie de viteze:
6 rapoarte mecanic
Putere:
106 PS (79 kW) / 8 500 rpm
Cuplu maxim:
101 Nm / 4 000 rpm
Lungime:
2 265 mm
Lățime:
870 mm
Înălțime:
1 515 mm
Ampatament:
1 555 mm
Garda la sol:
165 mm
Faţă Suspensie:
Furcă telescopică upside-down, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Spate Suspensie:
Amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Faţă Frână:
Două discuri
Spate Frână:
Disc
Faţă Cauciuc:
110/80R19M/C 59V, tubeless
Spate Cauciuc:
150/70R17M/C 69V, tubeless
Noul cruise control păstrează viteza setată, astfel încât pilotul nu trebuie să acționeze accelerația, fapt care, pe distanțe lungi, reduce oboseala. Noul model dispune de o serie de tehnologii, precum accelerația ride-by-wire și noul ECM, care fac ca sistemul cruise control să fie ușor de folosit. Viteza de croazieră poate fi setată în intervalul 50–160 km/h, în treapta a patra sau superioară.
Sistemul Low RPM Assist monitorizează și mărește automat turația la ralanti atunci când se pleacă de la semafor sau se merge încet. Folosind accelerația electronică este posibil un control și mai fin. Sistemul face mai ușoara plecarea de pe loc și manevrarea în traficul dificil și în parcările aglomerate.
Ușorul și rezistentul cadru twin-spar din aluminiu turnat are o rigiditate optimă pentru stabilitate și manevrabilitate. Bascula din aluminiu contribuie și ea la obținerea stabilității și manevrabilității deosebite
Sistemul de control al tracțiunii actualizat îi permite pilotului să conducă motocicleta cu mai multă încredere, indiferent de condițiile de drum, cu mai puțin stres și mai puțină oboseală. Controlul tracțiunii are trei moduri de lucru, pentru diverse condiții de drum sau în funcție de preferințele pilotului și poate fi decuplat. Sistemul de control al tracțiunii monitorizează continuu viteza roților, poziția clapetei de accelerație, poziția arborelui cotit și treapta de viteză. Ori de câte ori detectează o patinare a roții, sistemul controlează rapid livrarea puterii motorului, modificând timpii de aprindere și admisia de aer.
Tip Motor:
4 timpi, 2 cilindri, răcit cu lichid, DOHC, 90° V-twin
Consum*:
4.9 L / 100 km
Emisii CO2*:
115 g / km
Alezaj × Cursă:
100 mm x 66 mm
Cutie de viteze:
6 rapoarte mecanic
Putere:
106 PS (79 kW) / 8 500 rpm
Cuplu maxim:
101 Nm / 4 000 rpm
Lungime:
2 265 mm
Lățime:
870 mm
Înălțime:
1 515 mm
Ampatament:
1 555 mm
Garda la sol:
165 mm
Faţă Suspensie:
Furcă telescopică upside-down, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Spate Suspensie:
Amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Faţă Frână:
Două discuri
Spate Frână:
Disc
Faţă Cauciuc:
110/80R19M/C 59V, tubeless
Spate Cauciuc:
150/70R17M/C 69V, tubeless