Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 1
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 2
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 3
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 4
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 5
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 6
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 7
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 8
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 9
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 10
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 11
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 12

1 / 12

Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 1
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 2
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 3
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 4
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 5
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 6
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 7
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 8
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 9
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 10
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 11
Fliegl Trailer 3 axe SDS-S 470T - 12

19 aprilie 2024 la 13:16

ID: 7051735746

Detalii

Oferit de

Firma

Marca

Fliegl

Model

Trailer 3 axe SDS-S 470T

Anul producției

2023

Se emite factura

Da

Eligibil pentru finantare

Da

Garantie dealer (inclusa in pret)

12 luni

Tara de origine

Germania

Primul proprietar (de nou)

Da

Fara accident in istoric

Da

Greutate maxima marfa

38 100 kg

Numar de punti

3

Masa maxima admisa

47 000 kg

Stare

Nou

Dotări

Sistem franare

Suspensie

Lumini spate

Descriere

Locatie IASI - ROMANIA - cu rampe manuale din ALUMINIU 28.3t - set Mase si dimensiuni: greutate totală: 35000/ 47000kg sarcină utilă: 26100/ 38100kg sarcină pe osie: 24000/ 30000kg sarcina celei de-a cincea roți: 11000/ 17000kg Greutate la gol (versiunea de bază) aprox.: 8900kg +/- toleranță lungime totală aprox.: 13300mm lățime totală max.: 2550mm lungime gât de gâscă aprox.: 4000mm lungime platformă joasă, incl. unghiul oblic din spate aprox: 9200mm lungime unghiul oblic spate aprox.: 950mm lățimea cadrului aprox.: 2520mm înălțimea de încărcare aprox.: 900mm înălțimea celei de-a cincea roți aprox.: 1200mm Semiremorcă cu platformă joasă 10 construcție din oțel, cu placă de pivot si pivot schimbabil de 2" 20 2 picioare de aterizare cu fundul drept, de 24t. 30 picioare de aterizare pliabile în spate. 40 2 cale pentru roți cu suport. 50 protectie laterală din aluminiu. 60 Apărătoare de noroi pe toată lățimea în spate (nu este posibil cu suport pentru stivuitor) 70 Aparatori de noroi înainte de prima axă și după fiecare axă cu ex-spray, conform eg-reglementări 80 1 suport pentru roata de rezervă, în picioare la gâtul de gâscă. 90 1 roată de rezervă, marca după alegerea producătorului, jantă de oțel. 100 1 cutie de depozitare din PVC, l=620/h=360/d=440 mm, cu încuietoare. 110 extensie laterală care poate fi trasă până la 3000 mm (nu la oblonul din spate) 120 depozitare pentru scânduri de lemn în mijlocul patului jos. 130 scânduri de lemn, 70 mm, pentru extindere la 3 000 mm. 150 8 perechi de inele de ancorare, inserție la cadrul exterior, fiecare 5 to. 160 1 pereche de pivoți de fixare, cu fiecare 6,7 to. (JDT), cu flanșă mare filet cu șurub, utilizate ca contra-sprijin, la panta gâtului de gâscă 170 2 perechi de inele de ancorare pliabile inserate în patul jos, fiecare cu 10 to. Axe si suspensie 180 axe cu frână cu tambur SAF sau BPW, la alegerea noastră inkl. 190 "Măsurarea cu laser a axelor / șasiului" Reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de combustibil 200 ultima punte ca axă autodirecțională, cu blocare automată, la mersul cu spatele și funcție de blocare manuală prin intermediul butonului la remorcă. 210 suspensie pneumatică. 220 Prima axă de ridicare automată, inclusiv coborâre și pornire forțată ajutor de pornire, funcționare "3x frânare", cu coborâre manuală prin intermediul capotei la remorcă. (Asistența la pornire este operațională până la o depășire a sarcinii pe osie de 30% și până la o viteză de max. 25 km / h) Roți și anvelope 230 235 / 75 R 17,5" 240 producator anvelope Petlas Ind. 250 jante din oțel pentru anvelope duble, argintii. Sistemul de frânare 260 Sistem de frânare cu conducte de aer cu 2 linii. Cabluri colorate pentru o întreținere ușoară. 270 frână de parcare cu arc pneumatic. 280 EBS, sistem de frânare electrnoic, cu priză EBS în față, fără conectare cablu, marca: Knorr 290 sfaturi: Remorca este permisă doar pentru a fi trasă de camioane care garantează funcționarea sistemului ABS! 300 2 capete de cuplare inconfundabile în față, fără cablu de conectare. 310 cu dispozitiv de ridicare și coborâre. 320 consiliere privind sarcina pe osie la afișajul camionului prin Sistemul EBS, fără camion instalare, camionul trebuie echipat corespunzător, fără cântar calibrat. 330 program de stabilitate a conducerii remorcii Sistemul electric 340 24 Volt, mai multe lumini de cameră, lumini laterale cu LED-uri galbene. 350 2 lumini de poziție albe în partea din față. 360 2 lumini de poziție albe/roșii în spate . 370 2 prize inconfundabile de 7 poli în față, fără cabluri de conectare. 380 lumină rotativă galbenă în spate, pornit pe luminile de poziție (lumină detașabilă) 390 2 perechi de plăci de avertizare cu LED dublu, extensibile până la 3000 mm. Podeaua 400 gât de gâscă cu placă de oțel. 410 Cutie de depozitare încastrată în șanț la gâtul de gâsca. 420 podea joasă cu lemn moale de 70 mm, în zona roților cu placă de oțel cu șah. 430 înclinat în partea din spate cu lemn moale de 70 mm. 440 lungime pat jos cu pat jos incl. șanfrenat spate 9 200 mm. Perete gat lebada 450 profil de aluminiu, înălțime aprox. 320 mm, detașabil fata 460 profil aluminiu, înălțime aprox. 320 mm, pe părțile laterale ale gâtului de gâscă, detașabile Rampe de urcare 470 Șină de suspendare pentru rampe din aluminiu pe lățimea totală. • Fara rampe de incarcare – se pot comanda separat in funtie de tonaj. Informații de operare 480 Sfat! Cu o sarcină pe osie de 10.000 kg este necesară o autorizație specială, numai sarcină indivizibilă posibilă! Germania 490 Indicații! Autorizație specială necesară cu depășirea greutății totale de 40to! Notă! Greutatea totală indicată este posibilă din punct de vedere tehnic, în funcție de încărcătura mărfurile încărcate, greutatea totală nu poate fi atinsă cu respectarea axei admise admise și a sarcinii pe cuplaj. 500 Atunci când se solicită o aprobare de excepție în traficul cu încărcătură grea care necesită autorizație, este necesar un indicator de sarcină pe osie pentru vehiculele cu suspensie pneumatică !!!! 510 Acest lucru este valabil pentru toate abaterile de la § 34 StVZO (sarcina pe osie și sarcina totală admisă depășire a greutății admise) care necesită o aprobare de excepție în conformitate cu § 70 StVZO. Țara de înregistrare / semne 520 România. 530 Omologare UE conform EG 2007/46 540 pregătit pentru plăcuța de înmatriculare cu două linii inkl. 550 marcaj de contur cu dungi reflexe conform ECE R 048, alb pe lateral și roșu în partea din spate 560 plăcuțe de avertizare conform ECE-070 Vopsire 570 cadru: RAL 9005 Tiefschwarz "Garanție de 10 ani împotriva ruginii continue" – negru. 580 pretectii laterale din Aluminiu anodizat. 

Informații despre vânzător

seller-badge

EVO TRAILERS

EVO TRAILERS
  • Dealer

  • Vânzător pe Autovit.ro din 2023

Contact

Alte contacte

    Vezi încă 5 oferte de la acest vânzător

Program de lucru

  • luni

    09:00 - 18:00

  • marți

    09:00 - 18:00

  • miercuri

    09:00 - 18:00

  • joi

    09:00 - 18:00

  • vineri

    09:00 - 18:00

  • sâmbătă

    Inchis

  • duminică

    Inchis

Serviciile oferite

  • Finantare icon

    Finantare

  • Istoric verificat icon

    Istoric verificat

 

Ne găsești pe

Customer support

    • (031) 630 1716

    • (031) 860 9090

    • ajutor@autovit.ro(de Luni pana Vineri intre 09:00 - 17:00)

Informatii utile

Cariere

Vino sa lucrezi cu noi!

Încearcă acum aplicația Autovit.ro