BMW Seria 3 318i Aut. - 1
BMW Seria 3 318i Aut. - 2
BMW Seria 3 318i Aut. - 3
BMW Seria 3 318i Aut. - 4
BMW Seria 3 318i Aut. - 5
BMW Seria 3 318i Aut. - 6
BMW Seria 3 318i Aut. - 7
BMW Seria 3 318i Aut. - 8
BMW Seria 3 318i Aut. - 9
BMW Seria 3 318i Aut. - 10
BMW Seria 3 318i Aut. - 11
BMW Seria 3 318i Aut. - 12
BMW Seria 3 318i Aut. - 13
BMW Seria 3 318i Aut. - 14
BMW Seria 3 318i Aut. - 15
BMW Seria 3 318i Aut. - 16
BMW Seria 3 318i Aut. - 17
BMW Seria 3 318i Aut. - 18
BMW Seria 3 318i Aut. - 19
BMW Seria 3 318i Aut. - 20
BMW Seria 3 318i Aut. - 21
BMW Seria 3 318i Aut. - 22
BMW Seria 3 318i Aut. - 23
BMW Seria 3 318i Aut. - 24
BMW Seria 3 318i Aut. - 25
BMW Seria 3 318i Aut. - 26
BMW Seria 3 318i Aut. - 27
BMW Seria 3 318i Aut. - 28
BMW Seria 3 318i Aut. - 29
BMW Seria 3 318i Aut. - 30
BMW Seria 3 318i Aut. - 31

1 / 31

BMW Seria 3 318i Aut. - 1
BMW Seria 3 318i Aut. - 2
BMW Seria 3 318i Aut. - 3
BMW Seria 3 318i Aut. - 4
BMW Seria 3 318i Aut. - 5
BMW Seria 3 318i Aut. - 6
BMW Seria 3 318i Aut. - 7
BMW Seria 3 318i Aut. - 8
BMW Seria 3 318i Aut. - 9
BMW Seria 3 318i Aut. - 10
BMW Seria 3 318i Aut. - 11
BMW Seria 3 318i Aut. - 12
BMW Seria 3 318i Aut. - 13
BMW Seria 3 318i Aut. - 14
BMW Seria 3 318i Aut. - 15
BMW Seria 3 318i Aut. - 16
BMW Seria 3 318i Aut. - 17
BMW Seria 3 318i Aut. - 18
BMW Seria 3 318i Aut. - 19
BMW Seria 3 318i Aut. - 20
BMW Seria 3 318i Aut. - 21
BMW Seria 3 318i Aut. - 22
BMW Seria 3 318i Aut. - 23
BMW Seria 3 318i Aut. - 24
BMW Seria 3 318i Aut. - 25
BMW Seria 3 318i Aut. - 26
BMW Seria 3 318i Aut. - 27
BMW Seria 3 318i Aut. - 28
BMW Seria 3 318i Aut. - 29
BMW Seria 3 318i Aut. - 30
BMW Seria 3 318i Aut. - 31

Aspecte importante

Km

133 596 km

Combustibil

Benzina

Cutie de viteze

Automata

Tip Caroserie

Sedan

Capacitate cilindrica

1 995 cm3

Putere

143 CP

Descriere

Se vinde BMW 318i, 2010, Euro 5, Automat, 143cp (aspirat natural). Masina a fost cumparata in Iulie 2022 de la un dealer de masini SH, ea fiind initial cumparata de la licitiatie din Germania. Am cumparat masina la ~107-108.000 km si a fost folosita ca masina personala. A mers 95% din timp in Bucuresti si are un consum de 9-10l/100km.


Detin raport CarVertical scos de mine pe 13.12.2025, il pot pune la dispozitia dvs pe Whatsapp.

Important:
Masina are motorul schimbat, informatie pe care am aflat-o in momentul in care am fost sa fac RAR. Detin factura de achizitie a dealer-ului (de la lictitatie) care demonstreaza ca nici el nu stia ca motorul a fost schimbat. Din ce i-am intrebat pe cei de la RAR, au spus ca poate sa fie de bine sau de rau, personal nu am avut nicio problema la motor. In talon este specificat ca seria de motor nu este valabila.

Avarii

  • O lovitura in portiera sofer fata din August 2025 (detin dovada prin amiabila) insa nu am dispus de timpul necesar sa ma duc sa o repar, asadar am ales decontare directa. Nu este sarita vopseaua, este infundata, am mers sa incerc sa o scot prin ventuza, insa mi s-a spus ca este fix sub o intaritura de la portiera si nu o sa iasa.
  • O lovitura/zgarietura in bara fata, realizata de mine din neatentie.
  • Diverse puncte in care vopseaua nu este impecabila si zgarieturi pe carcasa oglinzi.
  • Sticla farurilor pare a fi exfoliata (nu se simte nimic la exterior dar se observa privite din lateral)


Mecanic:

  • Masina in momentul de fata nu are revizia facuta (trebuia in Noiembrie 2025). Detin deja un alt autovehicul si nu doresc sa mai investesc in masina. Reviziile tipice (filtre, ulei) m-au costat mereu in jur de 7-800 lei, suma pe care sunt dispus sa o scad din pretul listat. Nu mai circul cu masina de la final de noiembrie, ea este tinuta in parcarea subterana si isi asteapta noul proprietar.
  • In momentul achizitiei pe langa revizie am schimbat preventiv: Amortizoare fata/spate, discuri fata/spate, placute de frana fata/spate, lichid de frana, antigel, ulei, filtre. Toate la momentul respectiv au fost undeva in jurul sumei de 4500-5000 lei. Reiterez faptul ca totul a fost schimbat preventiv de mine.
  • Am schimbat bateria in 2023 la Nobel Auto, baterie care a costat 1100 lei.
  • Masina pe langa reviziile regulare (efectuate la cca 7-8000km) a mai avut un O-ring schimbat. In rest nu a avut si nu are nici in momentul de fata pierderi de ulei.
  • Mi s-a spus la ultima revizie ca masina are un joc in caseta (problema tipic BMW) si ca aceasta va trebui reconditionata in viitorul apropriat (mi-au spus in cca 2-3 ani). Costul este de 1000-1500lei, suma pe care sunt dispus sa o scad din pretul listat.
  • Toate interventiile/reviziile mecanice au fost efectuate la Custom Automotive in Bucuresti, care sunt foarte seriosi si atenti cu masinile (puteti citi review-urile lor pe Facebook/Google) si pe care ii si recomand cu aceasta ocazie.
  • Am schimbat eu spalatorul de far stanga deoarece curgea lichid de parbriz. Mai am un spalator pentru farul din dreapta care functioneaza foarte bine acum, dar la momentul respectiv le-am comandat pe amandoua preventiv.
  • Am pus eu led pe angel eyes (doar becul schimbat, fara codare, fara nimic). Becurile originale (culoare alb cald) sunt in portbagaj, pot fi montate la nevoie


General:

  • Masina se prezinta intr-un stadiu OK dpdv estetic, fiind totusi o masina SH din 2010. Am incercat pe cat posibil sa intretin masina de cand am luat-o, mai ales dpdv mecanic unde constant am cerut pe langa revizie, constatare si incercarea de a preveni viitoare probleme cauzate de varsta masinii. Este o masina buna de oras care pe mine personal m-a servit cum trebuie.
  • Masina nu are martori aprinsi sau defecte ascunse, in afara de cele listate mai sus si de care am cunostinta.
  • Masina vine echipata cu cauciucuri all-season runflat (mai merg 1-2 ani). Am si un cauciuc de rezerva, am facut pana in ajunul Craicunului si am cumparat preventiv un cauciuc nou Debica all-season, runflat, deoarece nu stiam daca cel cu pana poate fi facut.
  • Masina vine cu 2 chei, ambele cu o telecomanda pentru imobilizator (masina nu porneste fara a apasa un buton de pe telecomanda). Asa a fost cumparata, am inteles ca se poate da jos daca se doreste.


In baza celor listate mai sus, pretul este bineinteles negociabil in limita bunului simt. Nu sunt interesat de absolut niciun schimb. Masina se poate vedea in principiu oricand in Sector 6, Bucuresti (punct de reper: Dedeman Ghencea). Va stau la dispozitie pentru alte detalii si informatii.

Se poate scoate fiscal online in aceeasi zi.

 

13 decembrie 2025 la 12:16

Detalii

Informații de bază

Marca

BMW

Model

Seria 3

Versiune

318i Aut.

Culoare

Gri

Numar de portiere

4

Numar locuri

5

Anul producției

2010

Generatie

E90/E91/E92/E93 [2005 - 2013]

VIN (serie sasiu)

Cumpără în rate fixe

Calculează rata

9/9 câmpuri verificate

Detaliile vehiculului au fost verificate prin compararea cu baza de date a Registrului Auto Român.

Vrei finantare?

Ai găsit mașina dorită? Ia-o in rate fixe egale.

Am nevoie de suma de

30000

LEI

Min. 1 500 Lei - Max. 200 000 Lei

Voi returna suma in

Raport istoric auto

-20%

Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările

PartenerPartner logo

Dotări

Radio

Sistem navigatie

CASCO și RCA

Protejează ce te mișcă cu asigurarea auto potrivită

Informații despre vânzător

Munteanu Ciprian

  • Persoana fizica

  • Vânzător pe Autovit.ro din 2022

Contact

Ne găsești pe

Customer support

    • (031) 630 1716

    • (031) 860 9090

    • ajutor@autovit.ro(de Luni pana Vineri intre 09:00 - 17:00)

Informatii utile

Cariere

Vino sa lucrezi cu noi!

Încearcă acum aplicația Autovit.ro

    Google Play StoreApp Store