1 / 12
Aspecte importante
Km
274 000 km
Combustibil
Diesel
Cutie de viteze
Automata
Tip Caroserie
Sedan
Capacitate cilindrica
1 995 cm3
Putere
218 CP
Descriere
De vanzare BMW F10 525D xDrive Cutie automata ~274000km
Va rog cititi toata descrierea inainte de a suna.
• Adaptive Cruise Control (pastreaza viteza fata ce cel din fata si franeaza singura in caz de urgenta.
• Franare de urgenta in caz de accident
• Blind Spot Warning
• Senzori de parcare fata-spate.
• Head up Display
• Navigatie mare la care am adaugat Interfata Wireless CarPlay si Android Auto
• Dublu Climaronic
• Scaune si volan electrice cu memorie (pielea arata ok, nu are crapaturi sau altceva).
• Scaune incalzite fata si spate
• Oblinzi rabatabile electric cu memorie (se lasa oglinda din dreapta pentru a vedea bordura).
• Webasto (telecomanda separata pentru a porni caldura din casa, extrem de util iarna, nu mai astepti sa se incalzeasca si poti pleca direct cu masina).
• Downhill assist
• Auto hold
• Xenon cu autolevel pe inaltime (Becurile sunt destul de noi, 2-3 ani maxim, se vad bine noaptea)
• Trapa
• Presuri textil si cauciuc
• Cauciucuri de iarna in stare ok.
Pentru a nu genera apeluri in plus si sa fiti dezamagiti zic deja ce este in neregula:
1) Cele mai importante 2 lucruri:
a) curge putin ulei pe la un capac… nu stiu sa zic exact cum se numeste, dar pe undeva pe deasupra si daca tot se umbla pe acolo ar trebui si distributia facuta. Teoria la service ar fi: pentru ca racitorul de gaze nu a lucrat cum trebuie, ori este ciupita garnitura, ori a patit ceva acel capac din cauza caldurii ridicate. Pentru asta trebuie desfacut motorul si daca tot se umbla cel mai bine este sa se combine reparatiile. Reparatia pentru racitor a fost facuta prin rechemare la BMW acum 1 an. Nu a fost anulat nimic la ea. Dupa 10 ani BMW a schimbat racitorul de gaze gratuit pentru ca era activa o campanie de rechemare.
b) Distributia... daca te uti la acest tip de masina sigur stii ca sunt problematice. Acum nu bate si nu caraie, doar ca este acea scurgere mica de ulei si cum prima distributie a fost schimbata la 190k km, pe la 290k km ar trebui schimbata iar si ar bine sa se faca impreuna pentru a economisi bani la manopera.
2) Alta problema simeringurile diferentialului spate ar trebui schimbate. si acele au o mica scurgere, culmea, imediat dupa ce am schimbat lichidul.
3) Ar trebuie cumparate cauciucurti de vara, cele de acum sunt destul de vechi.
Eu schimb uleiul la 10k asa ca nu am completat de la schimb la schimb, dupa cum spuneam curge putin.
Eu vreau sa schiumb masina sa cumpar una noua si nu cred ca are rost sa fac eu reparatia cu cele mai ieftine piese si apoi sa se intample ceva din cauza pieselor de proasta calitate. Parerea mea este ca daca cineva o doreste sa faca el reparatiile sa stie cum si in ce fel se repara, nu sa ma sune pe mine ca i-am dat teapa si s-a stricat.
Cateva exemple de reparatii mai costisitoare au fost turbina mica pe la 240k si o planetara fata pe la 250k km.
In ceea ce priveste accidentele nu a fost implicata in nimic grav. Cateva zgarieturi pe bari fata si spate si au fost revopsite. Aripa spate stanga la fostul proprietar si aripa fata stanga la mine.
Km 100% reali
ITP valabil Iunie 2026
Accept orice test
26 mai 2025 la 0:03
Detalii
Informații de bază
Marca
BMW
Model
Seria 5
Versiune
525d xDrive
Culoare
Gri
Numar de portiere
4
Numar locuri
5
Anul producției
2012
Generatie
F10/F11/F07 [2010 - 2017]
VIN (serie sasiu)
Cumpără în rate fixe
Calculează rata
Raport istoric auto
Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările
Dotări
Apple Carplay
Android Auto
Bluetooth
Radio
Sistem hands-free
Port USB
Sistem navigatie
Sistem audio
Head up display
Control vocal
Informații despre vânzător
Daniel
Persoana fizica
Vânzător pe Autovit.ro din 2017
Contact
Caută pe hartă