autovit.ro
B SECTIUNI

Lexus LS – surpriză în clasa de lux la Salonul Auto de la Detroit

Una dintre cele mai impresionante apariții de la Salonul Auto de la Detroit a fost reprezentată de Lexus LS, limuzina de lux a constructorului nipon. La 28 de ani de la momentul lansării primei generații, noul Lexus LS interpretează luxul modern cu o generație complet nouă care aduce o serie de tehnologii impresionante. Mai mult decât atât, designul este unul cu totul spectaculos.

 

În clasa de lux, designul conservator este linia pe care o urmează, în general, toți constructorii. Schimbările radicale sunt periculoase deoarece clienții fideli modelului pot fi puși în fața unei schimbări prea mari, pe care nu o vor aprecia. Însă, în cazul noului Lexus LS lucrurile stau complet diferit. Pentru a crea un impact încă de la prima vedere, niponii au optat pentru un pachet optic extrem de agresiv, în special în partea din față, dominată de o grilă de mari dimensiuni.

La interior, designerii au creat o adevărată oază de relaxare, cu o ambianță specifică unei limuzine de lux, cu materiale dintre cele mai fine și cu un sistem multimedia care propune o grafică demnă de anul 2017. În plus, ergonomia a fost simplificată, comenzile fiind intuitiv plasate. Locurile din spate au primit o atenție deosebită, fiind practic fotolii individuale, cu reglaje multiple. Mai mult, pentru ca pasagerii să aibă parte de o călătorie cât mai plăcută, inginerii au lucrat mult la nivelul de insonorizare.

2017-lexus-ls-detroit-17

Lexus LS – cutie automată cu 10 trepte

Latura dinamică nu a fost nici ea uitată, platforma pe care este construit noul LS fiind derivată din cea de la sportivul Lexus LC 500, astfel încât plăcerea la conducere este garantată, mai ales că greutatea este redusă, grație utilizării materialelor din aliaje ușoare. Sub capota lui Lexus LS își face debutul atât un propulsor, cât și o cutie de viteze automată complet noi. Propulsia este asigurată de un motor V6 biturbo, capabil să dezvolte 415 CP și performanțe la nivelul unui V8. Puterea este transmisă către puntea spate prin intermediul unei cutii de viteze automată cu 10 trepte. Astfel, accelerația 0-96 km/h este realizată în 4,5 secunde. Pentru piața din America de Nord vânzările vor debuta la finalul anului 2017. Încă nu au fost anunțate detalii despre o versiune hibridă, însă aceasta va fi cu siguranță oferită pe piața din Europa.

 

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)