O stare de neastampar mi se amplifica in toata fiinta. Evo-ul X nascut rosu metalizat, dezmembrat la ZERO kilometri si torturat saptamani de zile de freze, masini de gaurit, glasspapier, nisip din istalatia de sablat si arc electric de aparat de sudura, a primit, in fine, atingerea usoara si tandra a vopselei noi, asa ca de maine incepe faza finala de montaj.
Exteriorul masinii este negru satinat, interiorul un argintiu cu o foarte usoara nuanta de cafeniu, iar dedesubt si in compartimentul motor este alb imaculat. O frumusete! Baietii de la Colina au facut o munca senzationala pana acum si nu ma indoiesc ca o sa continue in exact acelasi registru.
Suprafetele vopsite vor fi protejate pe toata durata complexei asamblari, astfel incat la final sa fie totul tzipla! 😉
Inainte sa o trimitem la vopsit am avut o sesiune importanta de stabilire a pozitiei scaunelor si a franei de mana (prima foto), astfel incat sa fie totul extrem de ergonomic. Mai ramane ca si “piesa” dintre scaun si volan sa-si faca treaba…
Ca si o paranteza, mentionez ca atat scaunele cat si volanul sunt din fibra de carbon, din grija noastra permanenta de a mai reduce greutatea masinii, aceasta fiind calcaiul lui Ahille al modelului japonez.
Pana acum, cea mai impresionanta actiune a fost sudatul roll-bar-ului care, pe langa probele de sudura ce trebuie trimise la producator pentru a-si da girul, a fost efectuata cu precisul dar anevoios executabilul procedeu TIG, tocmai pentru a mai castiga ceva greutate pe ici-colo.
Asa cum spuneam, maine incepe montarea si zilele viitoare o sa va mai tin la curent cu mersul lucrarilor.
Have a nice week!

Vrei să afli ultimele noutăți sau să înțelegi cum funcționează un automobil? Pasionați de industria auto și de piața mașinilor rulate, redactorii Autovit își folosesc experiența pentru a-ți aduce informații relevante și sfaturi, pe blog. Citește știrile, analizele, topurile și ghidurile noastre, dacă vrei să faci o alegere inspirată sau să îți vinzi rapid mașina.