#. Prețul în acest moment este 30.000€, tva19% inclus, factură fiscală. Mașina este declarată în condiție originală remarcabilă și are doar 103.000km parcurși până în prezent (doar in Japonia). Se facturează pentru 150.000lei, tva19% inclus. Exemplarul va beneficia de investitii tehnice, estetice, functionale, se vor executa toate schimburile necesare pentru o functionalitate exemplara a unui vehicul intr-o stare de conservare formidabila. Toate investitiile aferente se vor adauga in pretul masinii. Exemplarul are vopsea originala si se afla in conditie originala, de fabrica. Totul este functional la masina. Are mici defecte estetice exterioare (se pot trimite poze clarificatoare cu privire la conditia reala a masinii). Se poate achizitiona in urma vizionarii masinii la garajul nostru din Piatra Neamt. Punem la dispozitie toata infrastructura necesara inspectarii masinii. Masina este pentru pretentiosi. Pentru informații suplimentare, va rugam contactati-ne telefonic. 744unudoitrei047.
##. 1 din cele 5221 exemplare produse!
Câteva informații despre istoria și producția C36 a parteneriatului AMG/MB:
C36 a fost primul parteneriat autentic între Mercedes-Benz și AMG.
AMG dorea să-și arate competența ca o preocupare de inginerie, iar Mercedes era disperată să rivalizeze cu dominația BMW pe piața germană de mașini de performanță cu patru uși.
AMG a preferat să folosească blocul lui W124 E320, cu o capacitate de mărire de la 3,2 la 3,6 litri, inginerii AMG folosind o schimbare ingenioasă a componentelor pentru a-l mări.
Arborele cotit al lui C36 a fost scos din motorul diesel șase în linie de 3,5 litri al Mercedes-Benz, asigurând o cursă mai adâncă, în timp ce diametrele alezajului au fost și ele mărite.
Admisiile au fost personalizate, o galerie specială de evacuare și software-ul de management al motorului reprogramat au armonizat noul motor pentru a furniza 206 kW și 385 Nm. În 1993, acestea erau cifre foarte competitive pentru o mașină executivă germană compactă cu patru uși.
Frânele și puntea față au fost împrumutate de la R129 SL600, în timp ce aranjamentul roților din spate a fost luat de pe linia de asamblare din seria W124 E420.
A fost o combinație uimitoare a tuturor celor mai bune componente disponibile în compartimentul de piese de inginerie de la începutul anilor 1990 al Mercedes-Benz.
Ca etalon de performanță, C36 ar fi putut avea doar o transmisie automată convențională cu patru trepte, dar a fost bun pentru 0-100 km/h în 5,9 secunde și o viteză maximă de 250 km/h. Aceste cifre au fost suficient de bune pentru a face din C36 o alegere ca mașină de siguranță la Formula 1 pentru sezonul din 1996.
În urmă cu fix 30 de ani, W202 C36 a fost dezvăluit la Salonul Auto Internațional de la Frankfurt.
În 1993, debutul lui C36 a fost văzut ca o ciudățenie. Treizeci de ani mai târziu, AMG este o entitate de profit crucială pentru Mercedes-Benz.
###. Importam masini colectionabile din Japonia pentru persoane care cauta exemplare in conditii foarte bune. Va asistam in alegerea si trierea masinilor, ne ocupam de import si de achitarea taxelor. Avem experienta in a interactiona cu japonezii, ne ocupam de traducerea documentelor si toata infrastructura necesara pana ajunge masina la Piatra Neamt. Masinile nu sunt ieftine dar sunt in conditii remarcabile si foarte corect/transparent prezentate. Stocurile disponibile le gasiti pe pagina noastra de Facebook Auto.Velsigur.ro. Va invitam la Piatra Neamt pentru vizionarea si/sau inspectarea masinilor detinute.