1 / 14
Aspecte importante
Km
393 000 km
Combustibil
Diesel
Cutie de viteze
Automata
Tip Caroserie
Sedan
Capacitate cilindrica
1 968 cm3
Putere
170 CP
Descriere
2.0 TDI 170cp (210cp cu soft Revo A Team Performance de la 260k km) DSG 6
391XXX km
Stare foarte buna atat estetic cat si mecanic cu DPF ACTIV
Doua seturi de roti: Cauciucuri iarna cu jante pe 17 si cauciucuri vara cu jante pe 18
Scaune fata incalzite
Interior piele bicolora (bej + negru in stare foarte buna)
Varianta cu 5 locuri
Scaune reglabile semi-electric fata
Lumini ambientale trimuri
Lumini picioare fata
Faruri bi-xenon adaptive
Foarte multe din becurile din masina schimbate cu led-uri
Priza in cotiera partea spate si portbagaj
Volan piele cu comenzi (uzura minima pentru km ei)
Suspensie reglabila Sport-Normal-Confort
Senzori presiune roti pe ambele seturi de roti)
Oglinzi electrice
Aux + Bluetooth
Pilot automat
AutoHold
Senzori de ploaie si lumina
Climatizare digitala automata 2 zone
Senzori de parcare fata + spate cu afisaj plus parcare automata laterala
Cam ce am schimbat la masina:
- la 250k km cand a fost cumparata masina, am schimbat distributia, ulei si filtru cutie si revizie motor si reparat local o ciobitura la parbriz
- la 260k km revizie motor plus toata partea de articulatie spate + volant primit cand am cumparat masina, a fost sh de pe alta masina, tot din Suedia
- 270k km revizie motor plus baterie noua
- 280k si 290k revizie motor si discuri perforate cu placute brembo, varianta de strada, nu cele de curse
- 300k km revizie motor plus ulei si filtru cutie plus adaptare ambreiaje
-310k, 320k, 330k, 340k revizii motor plus diferite mici interventii pe la articulatii, geometrie roti sau alte lucruri pe care nu mi le mai amintesc, insa tot ce a fost nevoie, a fost schimbat
- 340k km distributia a2a oara de mine
- 350k km revizie motor
- 360k km revizie motor + volant nou LUK plus automat ulei si filtru cutie si adaptare ambreiaje
- 370k km s-a schimbat parbrizul, deoarece veche problema cu ciobitura pornise iar, si nu am dorit sa mai carpesc si s-au refacut pragurile, este stiuta problema cu rugina la praguri, atat la portierele fata, cat si la cele spate. Au fost demontate chederele, totul facut ca la carte si baterie noua
- 380k km revizie motor plus suspensia spate (toti schimba amortizoarele eletrice cu unele simple, pentru ca sunt scumpe aprixomativ 1100 bucata)
- acum la 391k am facut revizia normala la motor, urmand in viitor revizia pentru cutie.
- multe bielete, bucsi, brate mici, mari, nu mai tin minte exact ce cand si cum s-a schimbat, insa cand avea ceva joc sau necesita inlocuire, se inlocuia. 8 ani sunt 8 ani, este o perioada lunga, poate mi-au scapat lucruri, insa starea ei actuala arata ca s-au investit bani in masina, nu este doar o poveste ce am scris.
Vand masina personala, un Passat CC intr-o stare tehnica foarte buna. Sunt proprietar al masinii de 8 ani, masina este de provenienta Suedia, si de-a lungul timpului au fost schimbate foarte multe piese, toate consumabile, unele din ele chiar de 2-3 ori.
Nu au fost probleme de ordin mecanic, masina a fost intretinuta corespunzator, detin cartea masinii cu tot ce s-a schimbat pana a intrat in posesia mea la 250k km,iar de atunci până acuma la 391k km am detaliat atat cat mi-am amintit din ce s-a schimbat, cu mentiunea ca km sunt aproximativi, nu s-a schimbat chiar la virgula la acei km.
A fost alimentata in prima faza cu motorina Socar, fiind pustan aveam impresia ca "trage" mai tare, dar evident ca nu era asa, iar de 4 ani folosesc doar motorina OMV, doar aditivata, la cateva plinuri folosind si un aditiv LiquiMolly pentru DPF, ceea ce aparent o ajuta sa aiba inca filtrul activ, fiind cu încărcare de aproximativ 21% la ultima verificare cu diagnoza, deci fără probleme în viitor.
Vand masina personala, pe care stiu cum am ingrijit-o, am 2 seturi de roti, ambele cu anvelope potrivite pentru masina, nici cele mai ieftine nici cele mai scumpe, la al2lea sezon ambele, toate lichidele schimbate la timp, nu are batai ciudate, sau inexplicabile, ori situatii pe care sa le rezolve urmatorul proprietar scazand din pret.
Nu o vand pentru ca ar avea vreo problema, nu este pregatita de vanzare, are o varsta pana la urma, din fericire familia s-a marit, si avem nevoie de o masina adaptata nevoilor actuale.
Nu ma grabesc sa o vand, nu sunt interesat de schimburi, doresc achizitia unei masini noi electrice, strict dpdv financiar.
Pot ajuta cu o simulare de asigurare, fiind si broker de asigurari.
Cine este interesat de achizitia unei masini, astept cu drag sa discutam, cine doreste 180k km sau full option, va multumesc insa nu este locul potrivit, mergeti sa fiti mintiti in alta parte.
Pot veni oriunde in tara, pentru vanzare, test, nu am datorii la bugetul local, deci pot veni cu fiscalul la mine.
Preț cu ambele seturi de roți 9000€
Preț doar cu roțile de vară interlagos 8300€
Multumesc pentru atentie!
21 iunie 2025 la 9:35
Detalii
Informații de bază
Marca
Volkswagen
Model
Passat CC
Versiune
2.0 TDI DPF DSG
Culoare
Maro
Numar de portiere
4
Numar locuri
5
Anul producției
2010
VIN (serie sasiu)
Cumpără în rate fixe
Calculează rata
9/9 câmpuri verificate
Detaliile vehiculului au fost verificate prin compararea cu baza de date a Registrului Auto Român.
Raport istoric auto
Înainte să cumperi o mașină, consultă istoricul mașinii, kilometrajul și dotările
Dotări
Bluetooth
Radio
Port USB
Sistem audio
Monitor cu touch screen
Informații despre vânzător
Petrica Murgeanu
Persoana fizica
Vânzător pe Autovit.ro din 2015
Contact
Caută pe hartă