autovit.ro
B SECTIUNI

Alfa Romeo Giulia – italienii revin în clasa medie

Alfa Romeo Giulia va concura în clasa medie premium cu modele precum BMW Seria 3, Audi A4 sau Mercedes-Benz Clasa C. Italienii afirmă că Giulia va avea suflet, spre deosebire de rivalii germani care sunt reci și nu aduc multă emoție pentru șofer. Principalul rival din segment va fi BMW Seria 3, Alfa prezentând chiar rivalul direct pentru BMW M3.

 

După încetarea producției vechiului 159, Alfa Romeo a lipsit din clasa medie. Italienii au trecut prin restructurări foarte importante la nivel de companie, iar asta le-a permis să pregătească o strategie foarte coerentă pentru viitor. Cea mai importantă noutate pe care o aduce Giulia este utilizarea unei platforme complet noi, care are la bază tracțiunea spate. Asta aduce un comportament dinamic și țintește direct spre BMW. Opțional, pentru anumite motorizări, Giulia va fi disponibilă cu un sistem de tracțiune integrală. Noua platformă și consolele scurte permit amplasarea întregului ansamblu tehnic între cele două punți, aspect care facilitează atingerea unui echilibru perfect, cu o masă distribuită 50/50 între punți.

alfa romeoAlfa Romeo Giulia QV – rival pentru BMW M3

În cadrul evenimentului media desfășurat la Milano, Alfa Romeo a prezentat versiunea de top, denumită Quadrifoglio Verde. Acesta țintește direct spre modelele de înaltă performanță din segment, respectiv BMW M3 și Mercedes-AMG C 63. Sub caroseria foarte puternic pusă în evidență de muchii și linii drepte, Giulia QV utilizează un propulsor V6 biturbo de 3,0 litri, care a fost dezvoltat împreună cu ingineri de la Ferrari și care se regăsește într-o formă similară și sub capota lui Maserati Ghibli. Acesta produce 510 CP și promite o accelerație 0-100 km/h în doar 3,9 secunde. Pentru a putea pune această putere pe asfalt, Giulia QV utilizează un diferențial spate cu două ambreiaje ce poate transfera puterea doar spre o singură roată. În plus, este oferit un sistem de aerodinamică activă în partea din față, denumit Active Aero Split, ce modifică apăsarea aerodinamică în funcție de situație, dar și mai multe moduri de rulare, selectabile de șofer de la comutatorul Alfa DNA.

Italienii nu au dat încă detalii oficiale despre celelalte versiuni de motorizare și nici despre momentul când Giulia va debuta pe piața europeană. Totuși, zvonurile spun că modelul de clasă medie va debuta în primăvara lui 2016.

 

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)