De ceva vreme am propus public ca drepturile de imagine si intreaga dezvoltare pe partea de imagine a automobilismului romanesc sa fie oferite prin contract unei mari companii de publicitate. Initial pe gratis, ca suntem prea mici ca sa obtinem vreun ban.
Ideal ar fi sa gasim o firma de PR sau chiar o agentie de publicitate cu experienta in domeniul sportului si al entertainment-ului care sa aiba suficienta viziune incat sa accepte sa promoveze campionatele pe o anumita durata de ani (sa zicem 3-5) fara beneficii initiale majore si dupa aceasta perioada, in caz ca operatiunea se dovedeste a fi un succes, sa gestioneze contractele cu televiziuni si alti parteneri care s-ar dovedi interesati sa se alature campionatelor (sponsori, firme de tarabe cu mici si sucuri, media, etc) pentru a-si recupera investitia si a crea profit.
Conducerea WRC tocmai a adoptat o astfel de hotarare (aici) care, in mod explicit rosteste si prioritatea de a se “mula” pe dorintele si asteptarile fanilor. La noi pe cand?

Vrei să afli ultimele noutăți sau să înțelegi cum funcționează un automobil? Pasionați de industria auto și de piața mașinilor rulate, redactorii Autovit își folosesc experiența pentru a-ți aduce informații relevante și sfaturi, pe blog. Citește știrile, analizele, topurile și ghidurile noastre, dacă vrei să faci o alegere inspirată sau să îți vinzi rapid mașina.