
Inca de la momentul lansarii oficiale de la inceputul acetui an, bijuteria nationala Dacia Duster a facut senzatie, atat prin prisma faptului ca este primul SUV al marcii ex-socialiste, cat si datorira raportului pret/caliate, imbatabil in segmentul din care face parte. Dar iata ca sirul surprizeler nu se opreste aici, iar ultima bomba mediatica aduce Dacia Duster in prim plan drept marea finalista a campaniei „Car of the year 2011”.
SUV-ul romanesc s-a luptat (de la egal la egal) cu alti 40 de candidati la titlul de Masina Anuilui 2011 in Europa, si a reusit sa convinga juriul exigent compus din 59 de membri, dintre care unul roman – Dan Vardie, ca merita un loc in marea finala. Acolo, olimpicul Romaniei se va infrunta cu Alfa Romeo Giulietta, Citroen C3/DS3, Ford C-Max, Nissan Leaf (model elctric), Opel Meriva si Volvo S60.
Asa cum era de asteptat, aceasta mare performanta a Daciei tot-teren nu a ramas fara ecou si a starnit o serie de reactii puternice in tabara contructorului de la Mioveni. Fabrice Cambolive, directorul comercial al Dacia, s-a declarat mandru de reusita celui mai recent produs al marcii, iar in acceptiunea sa, un loc printre finalisti este o recompensa bine-meritata a excelentelor performante comerciale ale unui produs romanesc pe cele ma exigente piete occidentale.
Daca anul trecut titlul de “Maşina Anului în Europa” a fost castigat de Volkswagen Polo, pentru rezultatul acestei editii avem de asteptat pana pe 29 noiembrie.