autovit.ro
B SECTIUNI

Ferrari FF nu este primul Ferrari cu tractiune integrala!

Se pare ca traim intr-o lume in care se produc schimbari majore. Lumea araba fierbe, pigmentata de revolutii. Miscarea se poate propaga si in alte zone, cum ar fi Rusia. Pana una alta, a ajuns in Europa prin Italia, unde a contaminat, pentru inceput, constructorul de masini sport de exceptie Ferrari!

Fara sa fie chiar primul Ferrari cu tractiune integrala – remember conceptul 408 RM din 1986?-, insa fiind primul care va fi pus in vanzare, chiar ma intreb daca este o idee buna?
In mod cert placa veche de cand lumea (adica de prin 1980 cand Audi a transferat cu succes tractiunea integrala la turisme) cum ca ce bine e sa ai inca doua roti motrice in plus va tine la unii, chit ca eu ma indoiesc profund ca posesorii de Ferrari vor sa mearga pe zapada cu ele, insa sistemele electronice sunt extrem de performante in zilel noastre astfel incat sa te poarte in siguranta indiferent ce herghelie ai avea sub capota…
Si atunci, la ce bun sa cari dupa tine ditamai complicatia tehnica? Si asta chiar daca italienii se lauda ca sistemul lor 4RM este mult mai usor (50%) decat al altor constructori!?
Asta ca sa nu mai vorbim ca-i va fi alterata puritatea de propulsie pura si dura!

Mai interesanta mi se pare abordarea estetico-functionala a modelului FF, caroseria, ce ofera 4 locuri si un portbagaj de 450 litri, abordand o intriganta forma de Shooting-Break, adica o specialitate britanica si care aduce un aer special in gama constructorulu italian.

Masina va debuta la salonul auto de la Geneva si va fi animata de un 12 cilindri in V de 6262 cmc cu injectie directa, ce dezvolta 660 CP la 8000 rpm si un cuplu de 683 Nm la 6000 rpm. Viteza maxima va fi de 335 km/h iar acceleratia de la 0-100 km/h va fi de doar 3,7 secunde.

5 Comentarii

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)