Sau cum au reusit prin obtuzitate cei de la Peugeot si Citroen sa arunce la gunoi o oportunitate absolut fantastica de PR si valva in jurul lor si al sponsorului comun Red Bull!
Se stie ca Loeb e pasionat de cursele de circuit si a terminat insasi celebra cursa de anduranta pe locul 2 in 2006 la volanul unui prototip Pescarolo. La bursa barfelor din motorsport se tot spera ca anul acesta, considerand si unificarea conducerii sportive a echipelor Citroen si Peugeot, Seb si Kimi Raikkonen sa imparta destinele unui prototip Peugeot 908 sub culorile bauturii energizante austriece.
Insa ultraconservatorul Olivier Quesnel a anuntat, intr-o conferinta de presa, ca nici vorba de asa ceva!
Desigur ca putem sa ne gandim la accidentul recent a lui Kubica si sa invocam contracte si clauze, sa batem moneda pe prioritatea programului de raliu pentru fiecare din cei doi piloti, insa va dati seama ce PR imens se putea face dintr-o confruntare Loeb-Raikkonen pe asfaltul incins de la Le Mans? Fanii ar fi fost cu sutele de mii, interesul ar fi depasit orice asteptari, vodca partizanilor lui Kimi ar fi pus in pericol puritatea vinului sustinatorilor lui Seb si am fi asistat la un duel de zile mari! Si nopti de neuitat!
Care se pare ca numai in vise le mai putem avea in aceasa societate standardizata si ultracontrolata de anexele contractelor!

Vrei să afli ultimele noutăți sau să înțelegi cum funcționează un automobil? Pasionați de industria auto și de piața mașinilor rulate, redactorii Autovit își folosesc experiența pentru a-ți aduce informații relevante și sfaturi, pe blog. Citește știrile, analizele, topurile și ghidurile noastre, dacă vrei să faci o alegere inspirată sau să îți vinzi rapid mașina.