autovit.ro
B SECTIUNI

Noua generație Porsche 911 trece prin ultimele faze de testare înainte de lansarea oficială de la finalul lunii noiembrie

Porsche a intrat în linie dreaptă cu pregătirea noului model 911 ce va fi lansat la finalul lunii noiembrie la Salonul Auto de la Los Angeles.

A opta generație a modelului Porsche 911 va fi comercializată începând cu anul 2019. Până când primele exemplare vor fi livrate către fericiții proprietari, Porsche finalizează ultima etapă din programul de testare în jurul Globului – expunerea noilor mașini sport la cele mai solicitante condiții: drumuri între zone climatice cu diferențe de temperatură de până la 85 de grade Celsius; sprinturi la diferențe de altitudine de peste patru kilometri; trafic aglomerat în marile orașe și noi recorduri pe circuit. După toate aceste teste, fiecare componentă a mașinii trebuie să funcționeze la fel ca la început.

”În plus față de performanțele sale remarcabile, adaptarea perfectă a modelului 911 la utilizarea de zi cu zi este ceea ce a plasat întotdeauna acest automobil într-o clasă distinctă”, spune Andreas Pröbstle, manager de proiect pentru noua versiune a modelului 911. ”De aceea testăm vehiculul în toate condițiile, pe orice tip de vreme și în orice regiune. Sistemul de transmisie al vehiculelor trebuie să funcționeze impecabil, la fel ca fluidele, sistemele, procesele de operare și afișajele – este singura modalitate prin care ne putem asigura că automobilele noastre pot călători în toate regiunile lumii, fără probleme”, adaugă el.

Noua generație a emblematicului model sport Porsche va purta numărul de cod 992. Noul model păstrează linia generală de design cu care ne-a obișnuit modelul 911, dar detalii complete despre noile motoare și dotări vom afla la finalul lunii noiembrie.

Până atunci, Porsche și-a testat noul model în cele mai extreme condiții. În orașele din Orientul Mijlociu sau Death Valley, SUA, temperaturile exterioare au atins și 50 de grade Celsius, iar sistemul de climatizare a trebuit să facă față acestor temperaturi. Apoi, în nordul Finlandei, termometrul a scăzut la -35 grade Celsius punând la încercare sistemul de pornire al motorului, încălzirea habitaclului, dar și manevrabilitatea și frânarea în condiții de aderență scăzută.

Bineînțeles, din programul de testare a noului model Porsche 911 nu a putut lipsi celebrul circuit Nordschleife Nurburgring, acolo unde piloții de încercare au testat limitele motorului și ale transmisiei.

O componentă mai puțin spectaculoasă a testării, deși nu mai puțin importantă, este cea care vizează utilizarea zilnică pe drumurile publice din orașe și pe drumurile naționale din Germania. Și această parte a testelor presupune parcurgerea unor distanțe semnificative, respectând toate regulile de circulație, pentru a se asigura că atât vehiculul în întregime, cât și sistemele sale sunt durabile și adecvate pentru utilizarea de zi cu zi.

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CITESTE MAI MULTE DESPRE:
Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)