autovit.ro
B SECTIUNI

Renault Kadjar – facelift care aduce motorizări și tehnologii noi

Crossoverul Kadjar, unul dintre cele mai bine vândute modele din gama Renault, a trecut recent printr-o operație de facelift cate aduce un plus de tehnologie, dar și un update consistent pentru gama de motorizări. Poziționat în segmentul compact, Kadjar este mai mare ca dimensiuni decât Captur și mai mic decât Koleos.

 

Într-un segment atât de concurențial, cu atât de mulți constructori implicați în lupta acerbă pentru câștigarea pieței, Renault avea nevoie de o actualizare pentru unul dintre cei mai importanți piloni ai gamei sale, Kadjar. Evident, schimbările nu au ocolit designul interior și exterior, unde s-a optat pentru modificări fine, care să pună în evidență caracterul puternic al lui Kadjar.

Pe baza identitații vizuale sub forma literei ‚C”, Kadjar propune semnalizatoare, stopuri şi lumini de ceata cu tehnologia Pure Vision LED. Designerii au retușat partea frontala și spatele modelului, pentru a spori atractivitatea. Atât grila fată cât şi bara spate au noi inserții şi detalii cromate. În gamă, clienţii pot opta pentru jante de 17 și 19 inchi, precum și trei culori inedite: “Vert Oural”, “Iron Blue” și “Gray Highland “.

Interiorul a fost revizuit, în așa fel încât să fie cât mai agreabil, în utilizarea zilnică. Partea centrală a tabloului de bord găzduiește un nou ecran multimedia, care oferă o luminozitate şi o sensibilitate la atingere îmbunătățite. Perfect integrată, unitatea este la același nivel cu suprafața tabloului de bord, oferind  fluiditate și eleganță.

Tot al interior, scaunele au fost reproiectate, oferind ajustare pe lungime, comenzile oglinzilor electrice s-au alăturat panoului de control al portierelor, iluminate în timpul nopții, iar confortul termic al pasagerilor a crescut, datorită integrării unor noi aeratoare în zona rândului doi de scaune. Sistemul multimedia R-Link este compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay. În partea din spate, pasagerii au două porturi USB pentru a încărca telefoane sau tablete.

În ceea ce privește motorizările, Kadjar primește motorul pe benzină 1.3 TCe, în versiunile de 140 CP și 160 CP, ambele echipate cu filtru de particule și disponibile și împreună cu o cutie cu dublu ambreiaj EDC pe lângă cea manuală. La capitolul diesel, Kadjar primește unitatea Blue dCi 115 care are 5 CP în plus și un cuplu cu 10 Nm mai mare decât motorul din generația anterioară. Disponibil cu o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit ulterior cu transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC. Motorizarea diesel de top este Blue dCi 150 care are o putere mai mare cu 20 CP față de modelul precedent. Cuplat la o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit atât cu transmisie 4×2 cât şi cu transmisie 4×4.

Transmisia integrala 4WD îi permite noului model să evolueze pe drumuri cu aderență scăzută. Șoferul poate alege modul: „2WD“, „4WD AUTO“ sau „4WD LOCK“. Garda la sol este de 200 mm, unghiul de atac este de 17 °, iar cel de degajare este de 25 °. Comercializarea în Romania este programată în prima parte a anului 2019.

Un comentariu

Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ne gasesti pe:
Ai intrebari?

Acceseaza sectiunea Ajutor

(031) 860 90 90 (de Luni pana Vineri intre
09:00 - 18:00)